Saturday 5 April 2014

Set Tambah Berat Shaklee

SET TAMBAH BERAT BADAN.

Anda terlalu kurus? Nak tak tambah berat badan anda secara sihat? Mestila nak kan,so jom ar kita usha2 vitamin shaklee yg sesuai untuk tambah berat anda.

1)VITA-LEA
Merupakan multivitamin dengan formulasi zat besi yang mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA di dalam setiap tablet. Ianya merupakan elemen penting bagi sel tubuh yang menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon. Vita-Lea merupakan supplemen penting kerana ia memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu, mengelakkan pitam dan pening.

2) Meal Shakes
Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Kaya dengan kalsium, fiber dan protein. Rasanya pun sedap macam milk shake kat McD. Protein amat penting dalam penambahan berat badan ni kerana pengambilan protein boleh mengisi keperluan tubuh sebab protein adalah asas kepada pemakanan tubuh badan sama ada nak tambah berat ke, nak kurus ke, nak cantik ke, semua ni perlukan protein. Protein juga membantu penyerapan yang lebih baik ke atas supplemen yang kita ambil.

3) B Complex
Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan, mengawal atur kadar metabolisma dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan. B Complex ini juga meningkatkan selera makan.

Dengan pengambilan 3 set weight gain ini,insya allah akan dapat membantu anda menambahkan berat badan anda secara sihat dan semulajadi.ni

Untuk order boleh πŸ“²019-9042127 dan dapatkan juga free consultant khusus untuk my customerπŸ’‹πŸ’‹

No comments:

Post a Comment