Monday 7 April 2014

Set Berpantang Shaklee

Set Berpantang dari Shaklee

Kepentingan nutrisi selepas bersalin sama penting yer semasa sepanjang tempoh kehamilan. Di shaklee kami menyediakan suplement yg lengkap untuk ibu bersalin bagi memulihkan semula kesihatan ibu, di samping ibu bersalin yg menyusu dapat membekalkan nutrisi yg berkhasiat buat bayi mereka.

Di sini saya share kepentingan setiap vitamin sepanjang tempoh berpantang.

1.Zinc - Komponen utama ikan haruan yang membantu mempercepatkan penyembuhan lukabersalin. Juga membantu mengatasi masalah rambut gugur selepas bersalin.




2.B Complex - Membantu ibu berada alam emosi yang tenang sepanjang tempoh berpantang dan mengelakkan stress. B Complex juga menjadikan ibu kekal cergas bertenaga dan juga mencantikkan kulit.



3.Vitalea - Multivitamin terbaik yang dapat membekalkan tenaga serta nutrien penting yang lengkap untuk tubuh badan ibu.


4.Ostematrix - Membekalkan kalsium pada ibu iaitu sumber penting dalam penghasilan susu ibu dan membantu ibu mengelakkan sembelit. Juga membantu mengurangkan sakit-sakit serta lenguh-lenguh badan.


5.ESP - Merupakan milkbooster terbaik dan membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Ibu akan berasa breast sentiasa penuh dan dapat menyimpan stok susu untuk si manja anda. Juga membantu ibu bertenaga sepanjang hari.




Kebaikan set ini:

Luka cepat sembuh sama ada anda bersalin normal atau caesar;
Susu sangat meriah dan mampu menyimpan stok untuk si manja;
Tiada lagi stress dalam pantang dan emosi sentiasa tenang;
Badan lebih cergas dan bertenaga dan mampu membuat kerja rumah;
Membantu mengurangkan berat badan anda kerana ESP mengenyangkan dan membantu meningkatkan metabolisme badan;
Kulit juga bertambah cantik dan 'stretch mark' cepat pudar;
Dan energetic kalau nak tau,tak rasa seperti dalam pantang pun,huuu,syukur☺☺


Testimoni Set Berpantang

Alhamdulillah selepas bersalin terus consume set berpantang shaklee,luka bersalin dah x sakit selepas 3 hari selepas bersalin,compare bersalin sebelum ni,luka bersalin mengambil masa sehingga 10 hari baru pulih.
Kepada anda yg akan berpantang nanti,bolehla consume set ni,badan mmg cergas,energetic dan luka bersalin cepat pulih, baby pun kurang meragam. Anda boleh dapatkn set ini dgn harga spesel sempena promo ESP bulan ini.



For more info boleh text/whatapps di:019-9042127

No comments:

Post a Comment