Saturday 26 April 2014

Kurus dengan cinch shake shaklee

Cara Nak Kurus Dengan Cinch Shake Mix Shaklee

Cinch Shake Mix Shaklee ni direka khas bagi menggantikan makanan harian kita yang sgt tidak sihat, disamping dapat mengawal pengambilan lemak, Cinch Shake Mix Shaklee ni dapat memberikan kesemua zat, khasiat yang badan kita perlukan setiap hari.
Cara nak kurus dengan Cinch Shake Mix Shaklee ni senang je tau, konsep dia mudah je kita gantikan 3 amalan makan biasa kita kepada makan Cinch Shake Mix sahaja untuk dapat hasil yg memuaskan.

Masa breakfast kita kena gantikan sepinggan nasi lemak atau sekeping roti canai beserta teh tarik dengan Cinch Shake Mix kalau nak lebih kenyang mixkan dengan minuman kegemaran anda seperti fresh milk strawbery ke,marveles sangat2 tau.

Untuk lunch pulak, gantikan sepinggan lauk makan tengah hari dengan Cinch Shake Mix nak kenyang mixkan juga dengan minuman kegemaran anda ya.

Dan last sekali tukar makan malam kepada Cinch Shake Mix lagi sekali (makan malam sebelum maghrib).

Tips penting : Tidur awal bagi mengelak nafsu untuk mengunyah diantara waktu makan malam dan masa tidur.

Tahukah anda yang badan kita juga membakar kalori jika kita tidur dengan cukup.

Jadi kalau kita makan Cinch Shake Mix 3 kali sehari kita dah pun mendapat lebih dari 100% apa yang badan kita perlukan dalam sehari.

Kesimpulannya badan kita tidak akan kekurangan tenaga atau pun akan lesu walaupun kita hanya minum Cinch Shake Mix je sehari.



Untuk order dan pertanyaan boleh hubungi saya @ whatapps di 0199042127 @ add saya di wechat mar1a2601 untuk order dan free consultant

No comments:

Post a Comment