Wednesday 9 April 2014

JANA INCOME DENGAN SHAKLEE

SERTAI SHAKLEE DAN JANA PENDAPATAN

Bagi anda yang ingin mencuba Shaklee, atau telah pun mencuba dan berpuas hati dengan Shaklee, anda mungkin berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee. Tambah-tambah sekarang ni Shaklee sudah bagaikan satu FENOMENA di Malaysia dengan pertambahan keahlian yang sangat memberangsangkan dan juga produk yang sangat laris di pasaran sampaikan produk yang baru restock 2-3 hari boleh habis di seluruh Malaysia! Kalau produk promosi usah cakaplah, tak berani nak ambil di hujung-hujung promosi risau tak sempat nak dapatkan stok untuk customer, dah SOLD OUT.

BAGAIMANA SAYA NAK MULAKAN BISNES DENGAN SHAKLEE?

Anda boleh pilih untuk memulakan aktiviti menjana pendapatan ini sama ada secara separuh masa dan santai-santai (macam saya) atau sepenuh masa. Perniagaan ini sangat mudah, fleksibel dan boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja YANG INGIN BERUSAHA.

Syarat-syaratnya:

1)Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk yuran keahlian sebanyak RM65 (tambahan postage RM10 (WM)/ RM20 (EM) ) ataupun mendapat keahlian PERCUMA dengan pembelian sebanyak 200 points (lebih kurang RM660) sekali seumur hidup,murah serta mudah bukan;
2)Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Boleh daftarkan saya sebagai sponsor anda (Shaklee ID: 864936);
3)Mempunyai kemahiran asas komputer;
4)Mempunyai akses internet;
5)Tidak perlu keluar cari pelanggan jika anda memilih untuk bisnes secara online sahaja (ramai pilih yang ini);
6)Tidak perlu training setiap minggu atau berjumpa dengan biz-partner (semuanya online);
7)Anda akan dibimbing dan disokong dengan kumpulan bisnes yang kuat.
8)Paling penting, ada SIKAP RAJIN BELAJAR DAN BERUSAHA.

APAKAH FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE:

1)Harga produk dengan diskaun sehingga 25%;
2)Harga promosi bulanan yang jauh lebih jimat;
3)Bonus tunai bulanan 2-6 angka;
4)Program bonus kereta;
5)Program percutian dalam dan luar negara dengan tajaan penuh dari Shaklee bertaraf 6 bintang;
7)Anugerah di konvensyen kebangsaan dan master award.

Tiada apa yang mustahil. Jangan jadikan angan untuk buat Umrah, pergi melihat negara asing, memandu kereta lebih selesa, rumah idaman, bantu ibu ayah, berikan segala yang terbaik untuk anak, dan simpanan jutaan RM terkubur begitu sahaja. Do not live with your dreams. Turn its into reality.
Tak kira siapa kita? Apa kerja kita sekarang? Tahap pendidikan? Status latar belakang keluarga? Itu semua tak penting. Yang penting adalah SEMANGAT, KEYAKINAN DIRI, KOMITMEN, USAHA dan PERCAYA PADA DIRI SENDIRI. Tiada lagi alasan untuk tidak berjaya dengan Shaklee.
Jika anda berminat menjadi ahli sila hubungi saya text/whatapps di : 0199042127, saya akan consult anda lebih detail, jom jana pendapatan lumayan bersama2 kami.


No comments:

Post a Comment